Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb
Author: Hejral, Aleš
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na analýzu Generace Y pro zavedení nově vznikající služby. Definuje kromě kulturních odlišností Generace Y také pojmy oblasti financování a zavádění daného projektu na trh. Uvádí výčet kroků, které je vhodné provést v rámci projektu při sestavování marketingové strategie. V praktické části otázkami kvalitativního i kvantitativního výzkumu hledá odpovědi na tři definované otázky z teoretické části. Zároveň využívá poznatků z teoretické části při analýze modelu takzvaných 7P marketingového mixu, který je využíván u služeb. Otázky jsou zodpovězeny v závěru praktické části, ačkoli vzhledem k relativně malému vzorku respondentů je potřeba brát odpovědi s opatrností. Projektová část obsahuje návrh komunikační kampaně služby s ohledem na získané informace v teoretické a praktické části. V deseti bodech jsou uvedena zásadní témata, kterým je zapotřebí se v reálné situaci zavádění nové služby věnovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41348
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 47486


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hejral_2017_dp.zip 701.5Kb Unknown View/Open None
hejral_2017_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
hejral_2017_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account