Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb |
Author: |
Hejral, Aleš
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu Generace Y pro zavedení nově vznikající služby. Definuje kromě kulturních odlišností Generace Y také pojmy oblasti financování a zavádění daného projektu na trh. Uvádí výčet kroků, které je vhodné provést v rámci projektu při sestavování marketingové strategie. V praktické části otázkami kvalitativního i kvantitativního výzkumu hledá odpovědi na tři definované otázky z teoretické části. Zároveň využívá poznatků z teoretické části při analýze modelu takzvaných 7P marketingového mixu, který je využíván u služeb. Otázky jsou zodpovězeny v závěru praktické části, ačkoli vzhledem k relativně malému vzorku respondentů je potřeba brát odpovědi s opatrností. Projektová část obsahuje návrh komunikační kampaně služby s ohledem na získané informace v teoretické a praktické části. V deseti bodech jsou uvedena zásadní témata, kterým je zapotřebí se v reálné situaci zavádění nové služby věnovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41348
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
47486
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account