Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb
Autor: Hejral, Aleš
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na analýzu Generace Y pro zavedení nově vznikající služby. Definuje kromě kulturních odlišností Generace Y také pojmy oblasti financování a zavádění daného projektu na trh. Uvádí výčet kroků, které je vhodné provést v rámci projektu při sestavování marketingové strategie. V praktické části otázkami kvalitativního i kvantitativního výzkumu hledá odpovědi na tři definované otázky z teoretické části. Zároveň využívá poznatků z teoretické části při analýze modelu takzvaných 7P marketingového mixu, který je využíván u služeb. Otázky jsou zodpovězeny v závěru praktické části, ačkoli vzhledem k relativně malému vzorku respondentů je potřeba brát odpovědi s opatrností. Projektová část obsahuje návrh komunikační kampaně služby s ohledem na získané informace v teoretické a praktické části. V deseti bodech jsou uvedena zásadní témata, kterým je zapotřebí se v reálné situaci zavádění nové služby věnovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41348
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 47486


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hejral_2017_dp.zip 701.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hejral_2017_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hejral_2017_vp.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet