The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s. |
Author: |
Rýparová, Pavlína
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace největší automobilové společnosti v České republice, ŠKODA AUTO a.s. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá úvodem do marketingu, komunikačním mixem, jeho nástroji a využití Internetu. Po teoretické části následuje část praktická, která představí společnost a poté aplikuje teoretické poznatky na společnost ŠKODA AUTO a.s. Závěrečná část práce je zaměřena na vyhodnocení marketingového výzkumu s případnými doporučeními pro větší informovanost občanů České republiky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40586
|
Date:
|
2016-11-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
D
46342
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account