Sebepoškozování žáků na základních a středních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sebepoškozování žáků na základních a středních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Polepilová, Renata
dc.contributor.author Veselá, Lenka
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:06Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:06Z
dc.date.issued 2016-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40322
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá citlivým tématem sebepoškozování. Problematika sebepoškozování se dotýká především pubescentů v době dospívání. Teoretická část je zaměřena na definice, příčiny, metody, prevenci a léčbu sebepoškozování. Praktická část se zabývá kvantitativním výzkumem formou dotazníků, které byly rozdány žákům na ZŠ a SŠ. Cílem výzkumu bylo zjistit, kolik respondentů mělo se sebepoškozováním zkušenosti a zda by bylo pro dospívající přínosné o problému hovořit v rámci výuky na základní škole.
dc.format 66 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sebepoškozování cs
dc.subject deprese cs
dc.subject adolescence cs
dc.subject pubescence cs
dc.subject subkultura cs
dc.subject prevence cs
dc.subject terapie cs
dc.subject self-harm en
dc.subject depression en
dc.subject adolescence en
dc.subject pubescence en
dc.subject subculture en
dc.subject prevention en
dc.subject therapy en
dc.title Sebepoškozování žáků na základních a středních školách
dc.title.alternative Deliberate Self-Harm of Pupils at Primary and Secondary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2017-06-13
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is dealing with sensitive topic self harming. The problem with self harming pertains mainly to the pubescents. Theoretical part is focusing on the definitions, causes, methods, prevention and treatment of self harming. Practical part is focusing on quantitative research in the form of questionares, which were given to elementary school and highschool students. The aim of this research was to find out how many respondents had some experience with self harming and whether talking about the problem with the framework of education at the elemantary school would be beneficial for the adolescents. .
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45922
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
veselá_2017_dp.pdf 2.357Mb PDF View/Open None
veselá_2017_op.docx 18.31Kb Unknown View/Open None
veselá_2017_vp.docx 19.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account