Vliv rodinného prostředí na motivaci žáků k učení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv rodinného prostředí na motivaci žáků k učení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculíková, Jitka
dc.contributor.author Pekárková, Jana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:01Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:01Z
dc.date.issued 2016-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40280
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vlivem rodinného prostředí na motivaci žáků k učení.Cílem bakalářské práce je zjistit vliv vybraných proměnných z rodinného prostředí na převažující typ motivace žáků k učení. Praktická část prezentuje výsledky dotazníkového šetření, které bylo uskutečněno mezi žáky 6. 8. tříd vybrané základní školy ve Zlíně. V závěru výzkumné části byly shrnuty zjištěné skutečnosti, vyhodnoceny hypotézy a uvedena doporučení pro praxi.
dc.format 85 s. (93 785)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rodina cs
dc.subject rodinné prostředí cs
dc.subject motivace cs
dc.subject motivace k učení cs
dc.subject odměny cs
dc.subject tresty cs
dc.subject autodeterminační teorie cs
dc.subject škola cs
dc.subject starší školní věk cs
dc.subject family en
dc.subject family environment en
dc.subject motivation en
dc.subject motivation to learn en
dc.subject rewards en
dc.subject punishments en
dc.subject self-determination theory en
dc.subject school en
dc.subject older school-age en
dc.title Vliv rodinného prostředí na motivaci žáků k učení
dc.title.alternative The Influence of Family Environment on Pupils´ Motivation for Learning
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the influence of a family environment on pupils' motivation to learn. The thesis' objective is to detect the influence of selected variables from a family environment on the prevalent type of pupils' motivation to learn. Practitcal part of this theses presents the outcomes of a questionnaire survey, which was carried out with the pupils attending the 6th to 8th grade in a chosen primary school located in Zlin. The conclusion part of this thesis contains a summary of found facts from the survey, evaluation of the hypotheses and also various recommendations for the general use.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45857
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-20
local.subject rodina a škola cs
local.subject školní úspěšnost cs
local.subject home and school en
local.subject school success en


Files in this item

Files Size Format View Description
pekárková_2017_dp.pdf 2.720Mb PDF View/Open None
pekárková_2017_op.docx 20.89Kb Unknown View/Open None
pekárková_2017_vp.docx 17.69Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account