Školní šikana jako jeden z druhů rizikového chování
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Blaštíková, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Hamrlík, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:36Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:36Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40067
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou školní šikany jako jeden z druhů rizikového chování. V jednotlivých kapitolách jsou blíže specifikovány pojmy související s tématem. První kapitola se zaměřuje na pojem rizikového chování, jeho typy a důvody vzniku. Druhá kapitola je věnována problematice školní šikany, vývojovým stádiím a typologii účastníků šikany. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na střední školství, školní a třídní klima a dále na prevenci napříč celým dotčeným tématem. Cílem práce bylo zjistit jaké zkušenosti má středoškolská mládež se šikanou a na základě výsledků provedeného šetření stanovit konkrétní doporučení, čemuž je věnována praktická část práce. |
|
dc.format |
56 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
agresor
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
rizikové chování
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
aggressor
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
risky behavior
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.title |
Školní šikana jako jeden z druhů rizikového chování |
|
dc.title.alternative |
School Bullying as One Type of Risk Behavior |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2017-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with school bullying as one of the kinds of risky behavior. In each chapter the concepts related to the topic are specified. The first chapter focuses on the concept of risk behavior, its types and reasons. The second chapter is devoted to the issue of school bullying, the stages of development and the typology of bullying. The last chapter of the theoretical part focuses on secondary education, school and class climate and on prevention throughout mentioned topic. The aim of the work was to find out what the experience of high school youth with bullying are and on the basis of the results of the survey to determine specific recommendations, to which is devoted the practical part of the work. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45565
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-24 |
|
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
prevence šikany
|
cs |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
bullying prevention
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account