Školní šikana jako jeden z druhů rizikového chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Školní šikana jako jeden z druhů rizikového chování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Hamrlík, Zdeněk
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:36Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:36Z
dc.date.issued 2016-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40067
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou školní šikany jako jeden z druhů rizikového chování. V jednotlivých kapitolách jsou blíže specifikovány pojmy související s tématem. První kapitola se zaměřuje na pojem rizikového chování, jeho typy a důvody vzniku. Druhá kapitola je věnována problematice školní šikany, vývojovým stádiím a typologii účastníků šikany. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na střední školství, školní a třídní klima a dále na prevenci napříč celým dotčeným tématem. Cílem práce bylo zjistit jaké zkušenosti má středoškolská mládež se šikanou a na základě výsledků provedeného šetření stanovit konkrétní doporučení, čemuž je věnována praktická část práce.
dc.format 56 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject agresor cs
dc.subject prevence cs
dc.subject rizikové chování cs
dc.subject šikana cs
dc.subject aggressor en
dc.subject prevention en
dc.subject risky behavior en
dc.subject bullying en
dc.title Školní šikana jako jeden z druhů rizikového chování
dc.title.alternative School Bullying as One Type of Risk Behavior
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2017-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with school bullying as one of the kinds of risky behavior. In each chapter the concepts related to the topic are specified. The first chapter focuses on the concept of risk behavior, its types and reasons. The second chapter is devoted to the issue of school bullying, the stages of development and the typology of bullying. The last chapter of the theoretical part focuses on secondary education, school and class climate and on prevention throughout mentioned topic. The aim of the work was to find out what the experience of high school youth with bullying are and on the basis of the results of the survey to determine specific recommendations, to which is devoted the practical part of the work.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45565
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-24
local.subject střední školy cs
local.subject prevence šikany cs
local.subject secondary schools en
local.subject bullying prevention en


Files in this item

Files Size Format View Description
hamrlík_2017_dp.pdf 2.215Mb PDF View/Open None
hamrlík_2017_op.docx 15.06Kb Unknown View/Open None
hamrlík_2017_vp.doc 54.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account