Srovnání studijního oboru Sociální pedagogika v České republice a Slovinsku z hlediska kvality výuky a kurikula

DSpace Repository

Language: English čeština 

Srovnání studijního oboru Sociální pedagogika v České republice a Slovinsku z hlediska kvality výuky a kurikula

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Mamulová, Veronika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:17Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:17Z
dc.date.issued 2016-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39926
dc.description.abstract Práce je zaměřena na srovnání oboru Sociální pedagogika v České republice a Slovinsku z hlediska kvality výuky a kurikula. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol - v prvních dvou se zabývá sociální pedagogikou jako oborem studia na českých a slovinských vyso-kých školách. Třetí kapitola teoreticky vymezuje pojmy pedagogická evaluace a kvalita výuky se zaměřením na studentské hodnocení a jeho specifické aspekty. V empirické časti, jsou shrnuty výsledky kvantitativního výzkumu, provedeného na základě dotazníkového šetření.
dc.format 56 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kvalita výuky cs
dc.subject Evaluace cs
dc.subject Sociální pedagogika cs
dc.subject Studentské hodnocení výuky cs
dc.subject Srovnávací výzkum cs
dc.subject Instructional quality en
dc.subject Evaluation en
dc.subject Social pedagogy en
dc.subject Student evaluation en
dc.subject Comparative research en
dc.title Srovnání studijního oboru Sociální pedagogika v České republice a Slovinsku z hlediska kvality výuky a kurikula
dc.title.alternative Comparison of Social Pedagogy as a Field of Study in the Czech Republic and Slovenia in Terms of Instructional Quality and Curriculum
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Špaček, Roman
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated The focus of this work is a comparison of Social pedagogy as a field of study in Czech Republic and Slovenia in terms of instructional quality and curriculum. The theoretical part is divided into three chapters, the first and second chapter is about social pedagogy as a field of study on Czech and Slovenian universities. Third chapter defines terms connected to pedagogical evaluation, instructional quality with focus on student evaluation and its speci-fic aspects. The empirical part summarizes the results of quantitative research which was carried out through a questionaire.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45374
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-26
local.subject sociální pedagogika cs
local.subject vysokoškolské studium cs
local.subject Česko cs
local.subject Slovinsko cs
local.subject social pedagogy en
local.subject college study en
local.subject Czechia en
local.subject Slovenia en


Files in this item

Files Size Format View Description
mamulová_2017_dp.pdf 3.010Mb PDF View/Open None
mamulová_2017_op.docx 17.09Kb Unknown View/Open None
mamulová_2017_vp.docx 18.38Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account