Postoje studentů UTB v kombinované formě studia k menšinám

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje studentů UTB v kombinované formě studia k menšinám

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Stehlíková, Leona
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:07Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:07Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39848
dc.description.abstract Práce je zaměřena na zkoumání postojů k vietnamské, romské a muslimské menšině u studentů UTB ve Zlíně a srovnání těchto postojů mezi studenty pomáhajících profesí a studenty ostatních studijních oborů. Také se zde zajímáme o stálost nebo rozdílnost těchto postojů u studentů v roli rodiče, kdy jejich dítě participuje na přátelském vztahu s příslušníkem jiné menšiny. Speciálně jsme se zaměřili na studenty kombinované formy studia, kdy je větší pravděpodobnost, že většina studujících jsou zároveň rodiči.
dc.format 91 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject multikulturní kompetence cs
dc.subject pomáhající profese cs
dc.subject národnostní menšiny cs
dc.subject postoje k menšinám cs
dc.subject předsudky a stereotypy cs
dc.subject multikulturalita cs
dc.subject národnost cs
dc.subject interkulturní výchova cs
dc.subject multicultural competencies en
dc.subject helping professions en
dc.subject ethnic minorities en
dc.subject attitudes towards minorities en
dc.subject prejudices and stereotypes en
dc.subject multiculturalism en
dc.subject nationality en
dc.subject intercultural education en
dc.title Postoje studentů UTB v kombinované formě studia k menšinám
dc.title.alternative The Attitudes of TBU Combined FormStudents to Minorities
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kalenda, Jan
dc.date.accepted 2017-05-31
dc.description.abstract-translated This work is focused on exploring attitudes of students TBU towards Vietnamese, Roma and Muslim minority and compared these attitudes among students assisting staff and students of other fields of study. Also interested in the stability and diversity of such attitudes among students in the role of parents when their child participates in a friendly relationship with a member of another minority. Specifically, we focus on the students in combined form of study when it is more likely that the majority of students are also parents.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45271
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
stehlíková_2017_dp.pdf 4.091Mb PDF View/Open None
stehlíková_2017_op.doc 54Kb Unknown View/Open None
stehlíková_2017_vp.doc 53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account