Individuální a skupinové metody resocializace dětí a mládeže v diagnostickém ústavu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bakošová, Zlatica
|
|
dc.contributor.author |
Procházková, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:06Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:06Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39837
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na individuální a skupinové metody resocializace v diagnostickém ústavu. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu zabývající se ústavní výchovou, resocializací, metodami resocializace a také osobností jedince v období adolescence a procesem socializace. Praktická část práce za pomoci metod kvalitativního výzkumu nazírá na danou problematiku z pohledu odborných pracovníků diagnostického ústavu. |
|
dc.format |
106 s. (193 701 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Resocializace
|
cs |
dc.subject |
ústavní výchova
|
cs |
dc.subject |
diagnostický ústav
|
cs |
dc.subject |
metody resocializace
|
cs |
dc.subject |
Resocialization
|
en |
dc.subject |
institutional education
|
en |
dc.subject |
diagnostic institution
|
en |
dc.subject |
methods of resocialization
|
en |
dc.title |
Individuální a skupinové metody resocializace dětí a mládeže v diagnostickém ústavu |
|
dc.title.alternative |
Individual and Group Methods of Resocialization of Children and Youth in Diagnostic Institute |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skarupská, Helena |
|
dc.date.accepted |
2017-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on individual and group social rehabilitation methods in diagnostic institute. The theoretical part is based on the scientific literature dealing with institutional care, social rehabilitation, methods of re-socialization and personality of an individual during adolescence and socialization process. The practical part is based on qualitative research methods and provides an insight into the issue from the perspective of diagnostic institute professionals. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45253
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
local.subject |
diagnostické ústavy
|
cs |
local.subject |
výchovné ústavy pro mládež
|
cs |
local.subject |
skupinová terapie
|
cs |
local.subject |
diagnostic institute
|
en |
local.subject |
juvenile corrections
|
en |
local.subject |
group therapy
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account