Tvořivé myšlení v edukaci dětí školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvořivé myšlení v edukaci dětí školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Preissová, Violeta
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:06Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:06Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39836
dc.description.abstract Obsahem a cílem diplomové práce je zmapovat zavádění tvořivého myšlení do škol se všemi specifiky žáků, jako výsledku interakcí osobnostních vlastností, rodinného a školního prostředí, která ovlivňují jejich aktuální výsledky v různých úrovních tvořivých činností. První část se zabývá tvořivým myšlením žáků ve školním věku, inteligencí a schopnostmi řešení problémů. Vysvětluje rozvoj schopností žáků v edukaci školního věku z aktuálního pohledu na výchovu tvořivých jedinců a moderní vzdělávání. Praktická část využívá teoretických poznatků, prezentuje výzkum a šetří rozdíly v tvořivosti žáků na základních a základních uměleckých školách.
dc.format 74 s. (111 893 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject tvořivé myšlení cs
dc.subject nadání cs
dc.subject školní věk cs
dc.subject inteligence cs
dc.subject řešení problémů cs
dc.subject creative thinking en
dc.subject talent en
dc.subject school age en
dc.subject intelligence en
dc.subject problem solving en
dc.title Tvořivé myšlení v edukaci dětí školního věku
dc.title.alternative Creative Thinking in School Age Children's Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated The content and the aim of this diploma theses is to map the implementation of the creative thinking into schools with all the specifics of pupils, as the result of interaction between the personal characteristics, family and school environment which influence their actual results in different levels of creative activities. The first part deals with the creative thinking, intel-ligence and the abilities of the school aged children. It explains the development of the pupil´s abilities in school age education from the actual view on the education of the crea-tive individuals and modern education. The practical part uses the theoretical experience, presents the research and examines the differences in the creativity of the school aged chil-dren of primary schools as well as primary art schools.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45252
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-13
local.subject základní školy cs
local.subject kreativita cs
local.subject elementary schools en
local.subject creative ability en


Files in this item

Files Size Format View Description
preissová_2017_dp.pdf 4.137Mb PDF View/Open None
preissová_2017_op.docx 23.65Kb Unknown View/Open None
preissová_2017_vp.docx 20.98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account