Faktory ovlivňující finanční gramotnost žáků základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Faktory ovlivňující finanční gramotnost žáků základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Matyášová, Edita
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:02Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:02Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39804
dc.description.abstract Stěžejním tématem předkládané diplomové práce je finanční gramotnost dětí a faktory, které ji ovlivňují. Je rozdělena do dvou základních částí, a sice na část teoretickou a část praktickou. V první kapitole teoretické části se věnujeme finanční gramotnosti, osvětlení pojmů, v druhé je ústředním tématem rodina a výchova k finanční gramotnosti v rodině, poslední částí teoretické části je potom kapitola, ve které rozebíráme výuku k finanční gramotnosti ve školách. Praktická část je věnována výzkumu finančního smýšlení a finančních znalostí žáků devátých tříd.
dc.format 69 s. (103074 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject finanční smýšlení cs
dc.subject výchova dětí cs
dc.subject výuka dětí cs
dc.subject kapesné cs
dc.subject financial literacy en
dc.subject financial thinking en
dc.subject children education en
dc.subject pocket money en
dc.title Faktory ovlivňující finanční gramotnost žáků základních škol
dc.title.alternative The Factors Influencing Financial Literacy of Children at Primary Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Karger, Tomáš
dc.date.accepted 2017-06-01
dc.description.abstract-translated The major objective of this diploma thesis is a financial literacy of children and the factors which affect it. The study is divided into two parts. The first chapter of this thesis focuses on a financial literacy and the explanation of the key terms. The second chapter attempts to investigate the relationship of a family and the financial literacy and the last chapter of this part describes a teaching of financial literacy at schools. The empirical part of this study analyses financial knowledge of pupils in a ninth grade.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45209
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-13
local.subject základní školy cs
local.subject rodinné finance cs
local.subject osvěta cs
local.subject elementary schools en
local.subject family finance en
local.subject public education en


Files in this item

Files Size Format View Description
matyášová_2017_dp.pdf 3.070Mb PDF View/Open None
matyášová_2017_op.pdf 223.4Kb PDF View/Open None
matyášová_2017_vp.doc 52Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account