Zkušenosti učitelů s nadáním žáků jako faktorem ovlivňujícím jejich přístup k edukaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zkušenosti učitelů s nadáním žáků jako faktorem ovlivňujícím jejich přístup k edukaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Petrůjová, Jana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:45Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:45Z
dc.date.issued 2016-11-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39672
dc.description.abstract Předložená diplomová práce se zabývá postoji učitelů běžných základních škol, specializovaných základních škol a víceletých gymnázií k nadání, nadaným žákům a jejich vzdělává-ní. Teoretická část diplomové práce se skládá z východisek z oblasti nadání, postojů a také se věnuje samotnému učiteli nadaných žáků. Praktickou část tvoří realizované výzkumné šetření zaměřující se na postoje učitelů celé České republiky k nadání a vzdělávání nadaných žáků, jeho analýza a interpretace výsledků.
dc.format 109
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nadání cs
dc.subject nadaný žák cs
dc.subject učitel nadaného žáka cs
dc.subject postoj cs
dc.subject prediktor postojů cs
dc.subject giftedness en
dc.subject gifted pupil en
dc.subject teacher of gifted pupil en
dc.subject attitude en
dc.subject predictor of attittudes en
dc.title Zkušenosti učitelů s nadáním žáků jako faktorem ovlivňujícím jejich přístup k edukaci
dc.title.alternative Teachers´ Experiences with Gifted Students as the Factor Influencing their Approach to Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The submitted thesis deals with attittudes of teachers from ordinary primary schools, speci-alized primary schools and multiannual grammar schools to giftedness, gifted pupils and their education. The theoretical part of thesis consists of recourse from area of gif-tedness, attittudes and also deals with teacher of gifted pupils himself. The practical part consists of implemented research survey focused at attittudes of teachers from whole Czech republic to giftedness and education of gifted pupils, at analysis and interpretation of results.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 45010
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-19
local.subject pedagogika nadaných cs
local.subject učitel a žák cs
local.subject nadaní žáci cs
local.subject gifted education en
local.subject teacher and learner en
local.subject gifted pupils en


Files in this item

Files Size Format View Description
petrůjová_2017_dp.pdf 2.941Mb PDF View/Open None
petrůjová_2017_op.doc 51.5Kb Unknown View/Open None
petrůjová_2017_vp.docx 18.97Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account