Projekt "Orientační dny" pohledem žáků 2. stupně základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt "Orientační dny" pohledem žáků 2. stupně základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Strohbach, Thomas
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:44Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:44Z
dc.date.issued 2016-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39665
dc.description.abstract Tato práce se zabývá hodnocením programů Orientační dny v Domě Ignáce Stuchlého ve Fryštáku z pohledu jejich účastníků. Definuje jejich cíle, principy a východiska, věnuje se charakteristice osobnosti instruktora a účastníkům z pohledu vývojové psychologie. Výzkumná část se zabývá kvantitativním hodnocením těchto programů účastníky a to s odstupem času. Vyhodnocuje získaná data z pohledu osobnostního rozvoje účastníků, skupinové dynamiky a práce instruktorů a dalších vlivů.
dc.format 64 s. (92 042 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Orientační dny cs
dc.subject kurz cs
dc.subject Salesiáni cs
dc.subject osobnost instruktora cs
dc.subject osobnostní rozvoj cs
dc.subject vývojová psychologie cs
dc.subject orientation days en
dc.subject course en
dc.subject Salesians en
dc.subject instructor personality en
dc.subject personality development en
dc.subject developmental psychology en
dc.title Projekt "Orientační dny" pohledem žáků 2. stupně základních škol
dc.title.alternative Project "Orientation days" from the Perspective of Students at Secondary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukešová, Michaela
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated This work deals with evaluation of programmes called Orientation Days of the institution "Dům Ignáce Stuchlého" (the House of Ignác Stuchlý) in Fryšták from the point of view of their participants. It defines the targets, principles and starting points of these programmes, deals with the personality characteristics of instructor and with the participants from the point of view of developmental psychology. The research part of this work deals with quantitative evaluation of these programmes by their participants with hindsight. It evaluates the data gathered from the perspective of personality development of participants, group dynamics, instructors´ work and other influences.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45002
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-25
local.subject mimoškolní výchova cs
local.subject salesiánský preventivní systém cs
local.subject out-of-school activities en
local.subject preventive system of Don Bosco en


Files in this item

Files Size Format View Description
strohbach_2017_dp.pdf 3.368Mb PDF View/Open None
strohbach_2017_op.docx 17.79Kb Unknown View/Open None
strohbach_2017_vp.docx 17.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account