Přenos výchovného stylu z rodiny orientační do rodiny prokreační

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přenos výchovného stylu z rodiny orientační do rodiny prokreační

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krausová, Jana
dc.contributor.author Kulová, Kateřina
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:44Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:44Z
dc.date.issued 2016-11-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39663
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou přenosu výchovného stylu z rodiny orientační do rodiny prokreační. Teoretickou část tvoří tři hlavní témata, jimiž jsou výchova, rodina a přenos výchovného stylu. Úvodní kapitola se zabývá výchovou, jejími cíli, obsahem a kontexty výchovy, jimiž jsou dědičnost a prostředí. Druhá kapitola rozebírá rodinu, její funkce a proměny. Závěrečná kapitola teoretické části se věnuje přenosu výchovného stylu v rodině. Stěžejní částí práce je empirická část, ve které je popsán metodologický postup a samotné výsledky výzkumného šetření. Výzkum byl realizován metodou hloubkových rozhovorů se třemi páry rodičů. Hlavním cílem výzkumného šetření je podrobně prozkoumat a porozumět, zda a jakým způsobem jsou rodiče ve své prokreační rodině ovlivnění výchovou uplatňovanou v jejich orientačních rodinách.
dc.format 122 s. (256 366 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rodina cs
dc.subject orientační rodina cs
dc.subject prokreační rodina cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject rodičovské chování cs
dc.subject rodičovský vzor cs
dc.subject výchova cs
dc.subject výchovný styl cs
dc.subject emoční vztah cs
dc.subject výchovné řízení cs
dc.subject přenos výchovného stylu cs
dc.subject family en
dc.subject family of orientation en
dc.subject family of procreation en
dc.subject parents en
dc.subject parenting en
dc.subject parental model en
dc.subject upbringing en
dc.subject parenting style en
dc.subject parental warmth en
dc.subject parental control en
dc.subject parenting style transmission en
dc.title Přenos výchovného stylu z rodiny orientační do rodiny prokreační
dc.title.alternative The Transmission of Parenting Style from Family of Orientation to Family of Procreation
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the transmission of parenting style from the family of orientation to the family of procreation. The theoretical part consists of three main themes, such as upbringing, family and the transmission of the parenting style. The introductory chapter deals with the upbringing, its aims, its content and contexts of upbringing, which are heredity and environment. The second chapter discusses the family, its functions and its transformations. The final chapter of the theoretical part is devoted to the transmission of the parenting style in the family. The main part of the thesis is an empirical part, which describes the methodological approach and the actual results of the research. The research was realized by the method of interviews with three pairs of parents. The main goal of the research is to explore and understand in detail whether and how are parents influenced by the parenting in their families of orientation.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 45000
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-20
local.subject výchovný styl v rodině cs
local.subject parenting style en


Files in this item

Files Size Format View Description
kulová_2017_dp.pdf 2.953Mb PDF View/Open None
kulová_2017_op.doc 51.5Kb Unknown View/Open None
kulová_2017_vp.doc 52Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account