Důvěra mezi rodiči a učitelkami jako determinant spolupráce mateřské školy a rodiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Důvěra mezi rodiči a učitelkami jako determinant spolupráce mateřské školy a rodiny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Gogelová, Eliška
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:08Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:08Z
dc.date.issued 2016-10-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39413
dc.description.abstract Diplomová práce se soustřeďuje na popis souvislostí mezi důvěrou rodičů a učitelek a spoluprací mateřské školy s rodinou. Teoretická část představuje důvěru a její zákonitosti, determinuje důvěru jako stěžejní faktor komunikace a spolupráce mateřské školy a rodiny. Empirická část práce předkládá náhled spolupráce mateřské školy a rodiny hned ze dvou úhlů pohledu učitelek a rodičů. Poukazuje na rozdíly ve vnímání důvěry a spolupráce rodičů a učitelek v téže mateřské škole.
dc.format 65 s. (123 288 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject důvěra cs
dc.subject rodina cs
dc.subject učitel cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject trust en
dc.subject family en
dc.subject teacher en
dc.subject cooperation en
dc.title Důvěra mezi rodiči a učitelkami jako determinant spolupráce mateřské školy a rodiny
dc.title.alternative Trust between parents and teachers - a factor of cooperation between nursery school and family
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Lukášová, Hana
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated This work focuses on description of causal links between trust of parents and teachers and cooperation of kindergarten with family. Theoretical part presents trust and its rules, determines trust as crucia factor od communication and cooperation of kindergarten and family. Empirical part presents a preview of cooperation between family and kindergarten drom two different angles of view: parents and teachers. It shows differences in perception of trust and collaboration of parents and teachers in the very same kindergarten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41689
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-19
local.subject učitelky mateřských škol cs
local.subject rodina a škola cs
local.subject rodiče cs
local.subject informace cs
local.subject women kindergarten teachers en
local.subject home and school en
local.subject parents en
local.subject information en


Files in this item

Files Size Format View Description
gogelová_2017_dp.pdf 2.786Mb PDF View/Open None
gogelová_2017_op.docx 20.54Kb Unknown View/Open None
gogelová_2017_vp.docx 21.08Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account