Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Baráková, Hana
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39175
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá interní komunikací nakladatelské a vydavatelské společnosti v České republice z pohledu zaměstnanců a vnímáním společnosti jako značky zaměstnavatele. Primárně se zaměřuje na interní komunikaci a její vývoj a stav. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako interní komunikace, personální marketing, značka, značka zaměstnavatele, marketingový výzkum, kvantitativní výzkum. V praktické části obsahuje diplomová práce interpretaci a shrnutí výzkumných sond z let 2013 až 2016 a zaměřuje se na analýzu vývoje interní komunikace ve sledované společnosti. Součástí jsou doporučení ke zlepšení vyplývající ze zjištěných dat. V projektové části navrhuje diplomová práce projekt s cílem zvýšit angažovanost zaměstnanců a zlepšit komunikaci napříč společností.
dc.format 109 s. (191 391 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject nástroje interní komunikace cs
dc.subject personální marketing cs
dc.subject řízení lidských zdrojů cs
dc.subject značka cs
dc.subject značka zaměstnavatele cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject internal communication en
dc.subject internal communication tools en
dc.subject brand en
dc.subject employer branding en
dc.subject human resources management en
dc.subject personal marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject quantitative research en
dc.title Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding
dc.title.alternative The Internal Communication of Wolters Kluwer Company focused on an Employer Branding
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with internal communication of printing and publishing company in the Czech Republic from the perspective of employees and the perception of the company as an employer brand. It focuses primarily on internal communication and its development and status. The theoretical part of the thesis defines basic concepts such as internal communication, personal marketing, brand, employer branding, quantitative research. The practical part of the thesis contains a summary and interpretations of researches from the years 2013 to 2016 and focuses on analysis of internal communication in the company. Included are recommendations for improvement arising from the data. The project part of the thesis proposes a project to increase employee engagement and improve communication throughout the company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44465
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
baráková_2016_dp.pdf 1.568Mb PDF View/Open None
baráková_2016_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
baráková_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account