Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding

Show full item record

No preview available
Title: Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding
Author: Baráková, Hana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zabývá interní komunikací nakladatelské a vydavatelské společnosti v České republice z pohledu zaměstnanců a vnímáním společnosti jako značky zaměstnavatele. Primárně se zaměřuje na interní komunikaci a její vývoj a stav. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako interní komunikace, personální marketing, značka, značka zaměstnavatele, marketingový výzkum, kvantitativní výzkum. V praktické části obsahuje diplomová práce interpretaci a shrnutí výzkumných sond z let 2013 až 2016 a zaměřuje se na analýzu vývoje interní komunikace ve sledované společnosti. Součástí jsou doporučení ke zlepšení vyplývající ze zjištěných dat. V projektové části navrhuje diplomová práce projekt s cílem zvýšit angažovanost zaměstnanců a zlepšit komunikaci napříč společností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39175
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44465


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
baráková_2016_dp.pdf 1.568Mb PDF View/Open None
baráková_2016_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
baráková_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account