Marketing a komunikace nově vzniklé kavárny 9 životů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing a komunikace nově vzniklé kavárny 9 životů |
Author: |
Kučková, Tereza
|
Advisor: |
Horňák, Pavel
|
Abstract:
|
Objektem zkoumání této diplomové práce je nově vzniklá kočičí kavárna 9 životů v Opavě. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních pojmů z oblasti služeb, marketingu a marketingové komunikací služeb. Praktická část práce aplikuje poznatky na vybranou kavárnu. Součástí druhé části práce je i kvantitativní výzkum. Jeho cílem je zjistit spokojenost zákazníků kavárny s danou službou. Závěry a doporučení z tohoto výzkumu budou podány v závěrečné části práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39158
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
44443
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account