Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Cejnek, Petr
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39097
dc.description.abstract Model distribuce zpravodajství prochází neustálým vývojem, na který jeho vydavatelé musejí čím dál rychleji reagovat. Známým tradičním vydavatelstvím, která těžila hlavně ze svého dobrého jména, již nestačí svůj obsah pouze zveřejnit na své titulní straně "Front page" a čekat až se dostaví jeho konzumenti. Nově vzniklé zpravodajské projekty svým úspěchem jasně ukazují, že zpravodajský obsah je třeba aktivně distribuovat podobně, jako tomu bylo kdysi v éře tištěných periodik prostřednictvím sofistikovaných distribučních sítí. K tomuto účelu dnes velmi dobře poslouží populární sociální sítě. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současné situace této problematiky v domácím prostředí a nastiňuje trendy, kterými se může obor dále vyvíjet.
dc.format 67 s. (84 287 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nová media cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject Buzz cs
dc.subject Big data cs
dc.subject Datová analýza cs
dc.subject New media en
dc.subject Social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Twitter en
dc.subject Buzz en
dc.subject Big data en
dc.subject Data analysis en
dc.title Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí
dc.title.alternative The Digital News Distribution through the Social Networks
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated The news distribution model is constantly evolving and the publishers have to react on current changes more quickly. Known traditional publishing houses, which benefited main-ly from its reputation, is no longer enough merely to publish its content on its front page - "Front Page" and wait until the audience arrives. Newly established successful news reporting projects clearly shows, that news content should be actively distributed, similarly as it was in the era of printed periodicals, through sophisticated distribution networks. For this purpose now a days should well serve the popular social networks. This thesis ana-lyzes the current situation on the issue in local Czech environment and outlines trends, which shows further development.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44367
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
cejnek_2016_dp.pdf 2.062Mb PDF View/Open None
cejnek_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
cejnek_2016_vp.docx 121.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account