Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí

Show full item record

No preview available
Title: Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí
Author: Cejnek, Petr
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Model distribuce zpravodajství prochází neustálým vývojem, na který jeho vydavatelé musejí čím dál rychleji reagovat. Známým tradičním vydavatelstvím, která těžila hlavně ze svého dobrého jména, již nestačí svůj obsah pouze zveřejnit na své titulní straně "Front page" a čekat až se dostaví jeho konzumenti. Nově vzniklé zpravodajské projekty svým úspěchem jasně ukazují, že zpravodajský obsah je třeba aktivně distribuovat podobně, jako tomu bylo kdysi v éře tištěných periodik prostřednictvím sofistikovaných distribučních sítí. K tomuto účelu dnes velmi dobře poslouží populární sociální sítě. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současné situace této problematiky v domácím prostředí a nastiňuje trendy, kterými se může obor dále vyvíjet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39097
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44367


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
cejnek_2016_dp.pdf 2.062Mb PDF View/Open None
cejnek_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
cejnek_2016_vp.docx 121.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account