Tvorba reklamních kampaní ve veřejném zájmu (BESIP, První pomoc, ČČK apod.)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba reklamních kampaní ve veřejném zájmu (BESIP, První pomoc, ČČK apod.)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Musilová, Romana
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:31Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:31Z
dc.date.issued 2016-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38733
dc.description.abstract Předložená práce se zabývá oblastí marketingu neziskového sektoru s důrazem na tvorbu reklamních kampaní ve veřejném zájmu. Po shrnutí základních teoretických poznatků se práce zaměřuje na organizaci BESIP, jejíž aktivity jsou v praktické části podrobeny analýze. Pro tyto účely je využita zejména SWOT analýza. Druhá polovina praktické části začíná dotazníkovým průzkumem zkoumajícím preference respondentů a jejich povědomí o právních předpisech v oblasti bezpečnosti na silnicích. Na základě informací z tohoto šet-ření je vypracován návrh nové reklamní kampaně.
dc.format 68s. (86 364 slov)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklamní kampaň cs
dc.subject marketing cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject bezpečnost v dopravě cs
dc.subject BESIP cs
dc.subject Advertising campaing en
dc.subject marketing en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject road safety en
dc.title Tvorba reklamních kampaní ve veřejném zájmu (BESIP, První pomoc, ČČK apod.)
dc.title.alternative Creation of Advertising in Public Service Campaigns (BESIP, First Aid, ČČK Etc.)
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2016-06-15
dc.description.abstract-translated This work deals with marketing of non-profit sector with emphasis on creation of adverti-sing campaigns in the public interest. After summarizing the basic theoretical knowledge, the work focuses on BESIP organization which activities are analyzed in analytical part. For this purpose is used SWOT analysis. The second part of analytical part starts with the questionnaire which studies the preferences of respondents and their awareness of legisla-tion in the field of road safety. Based on this informations is created proposal for a new advertising campaign.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Ovládání rizik cs
dc.thesis.degree-discipline Risk Control en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Procesní inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Process engineering en
dc.identifier.stag 43858
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-13
local.subject sociální reklama cs
local.subject social advertising en


Files in this item

Files Size Format View Description
musilová_2016_dp.pdf 3.367Mb PDF View/Open None
musilová_2016_op.pdf 119.2Kb PDF View/Open None
musilová_2016_vp.pdf 165.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account