Tvorba reklamních kampaní ve veřejném zájmu (BESIP, První pomoc, ČČK apod.)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba reklamních kampaní ve veřejném zájmu (BESIP, První pomoc, ČČK apod.)

Show full item record

No preview available
Title: Tvorba reklamních kampaní ve veřejném zájmu (BESIP, První pomoc, ČČK apod.)
Author: Musilová, Romana
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Předložená práce se zabývá oblastí marketingu neziskového sektoru s důrazem na tvorbu reklamních kampaní ve veřejném zájmu. Po shrnutí základních teoretických poznatků se práce zaměřuje na organizaci BESIP, jejíž aktivity jsou v praktické části podrobeny analýze. Pro tyto účely je využita zejména SWOT analýza. Druhá polovina praktické části začíná dotazníkovým průzkumem zkoumajícím preference respondentů a jejich povědomí o právních předpisech v oblasti bezpečnosti na silnicích. Na základě informací z tohoto šet-ření je vypracován návrh nové reklamní kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38733
Date: 2016-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav krizového řízení
Discipline: Ovládání rizik
Grade for thesis and defense: C 43858


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
musilová_2016_dp.pdf 3.367Mb PDF View/Open None
musilová_2016_op.pdf 119.2Kb PDF View/Open None
musilová_2016_vp.pdf 165.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account