Projekt uvedení značky DC Silo na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt uvedení značky DC Silo na trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt uvedení značky DC Silo na trh
Author: Březíková, Veronika
Advisor: Horáková, Monika
Abstract: Tato diplomová práce byla vypracována na základě teoretických poznatků získaných v marketingových a IT publikacích. Jejím cílem je nalezení vhodné komunikační strategie, která napomůže úspěšnému vstupu značky na trh IT služeb. Datová centra jsou v České republice věcí poměrně novou, o které má povědomí spíše od-borná veřejnost. Naším cílem je rozšířit toho povědomí mezi širší veřejnost a nabídnout zejména firemním zákazníkům kvalitní služby a navrhnout pro to vhodný komunikační mix. Pomocí nové marketingové strategie se zaměříme na malé a střední podniky. Výslednou strategii určíme na základě analýzy konkurence, pozice firmy na trhu a očekávané výše po-ptávky. K tomu využijeme výsledků dotazníkového šetření provedeného mezi odbornou IT komunitou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37851
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: E 42622


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
březíková_2016_dp.pdf 1.648Mb PDF View/Open None
březíková_2016_op.pdf 121.5Kb PDF View/Open None
březíková_2016_vp.docx 25.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account