Projekt uvedení značky DC Silo na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt uvedení značky DC Silo na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt uvedení značky DC Silo na trh
Autor: Březíková, Veronika
Vedoucí: Horáková, Monika
Abstrakt: Tato diplomová práce byla vypracována na základě teoretických poznatků získaných v marketingových a IT publikacích. Jejím cílem je nalezení vhodné komunikační strategie, která napomůže úspěšnému vstupu značky na trh IT služeb. Datová centra jsou v České republice věcí poměrně novou, o které má povědomí spíše od-borná veřejnost. Naším cílem je rozšířit toho povědomí mezi širší veřejnost a nabídnout zejména firemním zákazníkům kvalitní služby a navrhnout pro to vhodný komunikační mix. Pomocí nové marketingové strategie se zaměříme na malé a střední podniky. Výslednou strategii určíme na základě analýzy konkurence, pozice firmy na trhu a očekávané výše po-ptávky. K tomu využijeme výsledků dotazníkového šetření provedeného mezi odbornou IT komunitou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37851
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 42622


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
březíková_2016_dp.pdf 1.648Mb PDF Zobrazit/otevřít None
březíková_2016_op.pdf 121.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
březíková_2016_vp.docx 25.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet