Öffentlichkeitsarbeit von Non-Profit-Organisation in Krisensituationen, aufgezeigt am Beispiel Pečovatelské centrum Praha 7

DSpace Repository

Language: English čeština 

Öffentlichkeitsarbeit von Non-Profit-Organisation in Krisensituationen, aufgezeigt am Beispiel Pečovatelské centrum Praha 7

Show simple item record

dc.contributor.advisor Simon, Gerhard
dc.contributor.author Hronová, Jana
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:31Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:31Z
dc.date.issued 2015-11-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37719
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je sestavení přesného PR-krizového plánu pro Pečovatelské centrum Praha 7. V teoretické části jsou představeny základní oblasti Public Relations (externí a interní PR) a základní pojmy jako nezisková organizace a krizové PR. Dále jsou pro lepší porozumění oblasti PR a PR analýze Pečovatelského centra Prahy 7 předloženy a objasněny nejdůležitější teoretické a praktické koncepty k vytvoření určitého PR krizového plánu. Výsledek práce vzešel z analýzy interní a externí komunikace dané organizace. Z analýzy byly získány relevantní informace, které posloužily k samotnému sestavení PR-krizového plánu, který je představen v praktické části.
dc.format 72.s., 2. s.- Příloh
dc.language.iso de
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public Relations cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject PR-krizový plán cs
dc.subject PR-analýza cs
dc.subject Public Relations en
dc.subject Non-Profit-Organization en
dc.subject PR-crisis plan en
dc.subject PR-analysis en
dc.title Öffentlichkeitsarbeit von Non-Profit-Organisation in Krisensituationen, aufgezeigt am Beispiel Pečovatelské centrum Praha 7
dc.title.alternative Public Relations of Non-Profit Organisation Pečovatelské centrum Praha 7 in Crisis Situations
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šilhánová, Renata
dc.date.accepted 2016-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to measure and establish the Public Relations (PR)-crisis plan for the Pečovatelské centrum Praha 7. The basic knowledge of both external and internal public relations is presented. The other key concepts such as Non-Profit-Organisation and crisis PR are also included in this thesis. Understanding of the PR-range and the PR analysis of Pečovatelského centrum Praha 7 are the main theoretical and practical approaches which leads to the formation of certain PR-crisis plan. The evaluation of the PR-analysis is based on the analysis of the external and internal PR communication within the organization. With the help and support of these activities, relevant information is obtained. This knowledge needed to be the prerequisite for the establishment of the PR-crisis plan, which is introduced and explained in the practical part.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Německý jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline German for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 42373
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-05-05
local.subject pečovatelská služba cs
local.subject krizový marketing cs
local.subject krizové plánování cs
local.subject domiciliary services en
local.subject crisis marketing en
local.subject crisis planning en


Files in this item

Files Size Format View Description
hronová_2016_dp.pdf 2.219Mb PDF View/Open None
hronová_2016_op.doc 49Kb Unknown View/Open None
hronová_2016_vp.doc 47.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account