Svoboda a autorita ve výchově

DSpace Repository

Language: English čeština 

Svoboda a autorita ve výchově

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculíková, Jitka
dc.contributor.author Píšťková, Ivana
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:20Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:20Z
dc.date.issued 2016-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37615
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku svobody ve výchově dětí a uznávání autority. Teoretická část se na základě studia odborné literatury zabývá různými pohledy na svobodu ve výchově a vzdělávání, rozdílným pojetím autority, autoritou učitele a rodičovskou autoritou, výchovou a výchovnými styly rodičů. Praktická část obsahuje výsledky kvantitativního výzkumu, provedeného formou dotazníkového šetření mezi rodiči žáků základních škol, zjišťující míru svobody a autority v rodinách žáků.
dc.format 48 s. (65 700 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject svoboda ve výchově cs
dc.subject autorita cs
dc.subject výchova cs
dc.subject výchovné styly cs
dc.subject chyby ve výchově cs
dc.subject freedom in education en
dc.subject authority en
dc.subject education and educational styles en
dc.subject faults in education en
dc.title Svoboda a autorita ve výchově
dc.title.alternative Freedom and Authority in Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2016-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the issue of freedom in the upbringing of children and recognition of authority. The theoretical part is based on studies of the literature deals with different views on freedom in education and training, the various conceptions of authority, the authority of teachers and parental authority, education and educational styles of parents. The practical part contains the results of the quantitative research carried out by means of a questionnaire survey among parents of pupils of primary schools, identifying the degree of freedom and authority in the families of pupils.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 42245
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-22
local.subject svoboda cs
local.subject výchova dítěte cs
local.subject liberty en
local.subject child rearing en


Files in this item

Files Size Format View Description
píšťková_2016_dp.pdf 1.502Mb PDF View/Open None
píšťková_2016_op.docx 20.87Kb Unknown View/Open None
píšťková_2016_vp.pdf 230.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account