Inkluze nadaného žáka s Aspergerovým syndromem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inkluze nadaného žáka s Aspergerovým syndromem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Kopečková, Pavlína
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:16Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:16Z
dc.date.issued 2016-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37575
dc.description.abstract Práce pojednává o inkluzi nadaného žáka s Aspergerovým syndromem. Především se práce soustředí na popsání sociálního procesu inkluze. Sleduji, jak nadaný žák s Aspergerovým syndromem zvládá své každodenní aktivity, svůj kontakt s vrstevníky i pedagogickými pracovníky. Informant bakalářské práce je žákem druhé třídy základní školy, ve které jsou specializované třídy zaměřené na edukaci a rozvoj intelektově nadaných. Práce se zaměřuje na sledování procesu inkluze tohoto žáka. Sleduji jeho navazování sociálních vztahů se spolužáky, projevy jeho postižení ve vypjatých situacích, zájem o studium. V rozhovoru s třídní učitelkou a rodiči se zamýšlím, jaký přínos má pro dítě docházka do školy základní místo speciální.
dc.format 78
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Inkluze cs
dc.subject Sociální inkluze cs
dc.subject Nadání cs
dc.subject Aspergerův syndrom cs
dc.subject Inclusion en
dc.subject Socialinclusion en
dc.subject Gifted en
dc.subject Asperger syndrome en
dc.title Inkluze nadaného žáka s Aspergerovým syndromem
dc.title.alternative Inclusion of a Gifted Pupil with Asperger´s Syndrome
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanková, Magdalena
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated Theses deals with the inclusion of gifted pupils with Asperger syndrome. Above all, the work focuses on describing the proces of social inclusion, how gifted pupils with Asper-ger syndrome can manage their daily activities, contact with peers and teachers. Informant of the bachelor theses is a pupil of the second grade of elementary school, which is specia-lized in classes focused on the education and development of intellectually gifted children. The work also focuses on monitoring the inclusion proces of the pupils, as they follow soci-al relationship with peers, reflection their involvement in extreme situations and their inte-rest in study.The target of the these is to judge what is better for these children, attending normal school or specialized school.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 42183
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-20
local.subject pedagogika nadaných cs
local.subject integrovaná výuka cs
local.subject Aspergerův syndrom cs
local.subject gifted education en
local.subject integrated teaching en
local.subject Asperger's syndrome en


Files in this item

Files Size Format View Description
kopečková_2016_dp.pdf 1.774Mb PDF View/Open None
kopečková_2016_op.doc 59Kb Unknown View/Open None
kopečková_2016_vp.doc 51.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account