A Discourse Analysis of Memes in Advertising
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chmelařová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Adámek, David
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:00Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:00Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37430
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou reklamního diskurzu videa, jehož autorem je společnost World Wildlife Fund. Cílem této analýzy je vyhledat a interpretovat memy, které se v dané reklamě vyskytují. Teoretická část definuje pojem Meme a popisuje jeho vlastnosti a využití. Dále tato část vymezuje pojem diskurz a jeho analýzu, na kterou navazuje kapitola věnovaná diskurzní analýze specializované pro výzkum komerčních sfér. Praktická část je aplikací teoretické části na zvolenou reklamní kampaň, kde jsou pomocí analýzy vyhledány a popsány Memetické jevy. Kapitola je ukončena závěrem, který provádí shrnutí o obsahu memů v jednotlivých podkapitolách analýzy. |
|
dc.format |
48s. (80334 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Meme
|
cs |
dc.subject |
Memetika
|
cs |
dc.subject |
replikátor
|
cs |
dc.subject |
virus
|
cs |
dc.subject |
gen
|
cs |
dc.subject |
diskurz
|
cs |
dc.subject |
diskurzní analýza
|
cs |
dc.subject |
reklamní diskurz
|
cs |
dc.subject |
Meme
|
en |
dc.subject |
Memetics
|
en |
dc.subject |
replicator
|
en |
dc.subject |
virus
|
en |
dc.subject |
gene
|
en |
dc.subject |
discourse
|
en |
dc.subject |
discourse analysis
|
en |
dc.subject |
discourse of advertisement
|
en |
dc.title |
A Discourse Analysis of Memes in Advertising |
|
dc.title.alternative |
A Discourse Analysis of Memes in Advertising |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Atcheson, Hana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is dealing with the analysis of the advertisement discourse of a video made by a company World Wildlife Fund. The goal of the analysis is to search and interpret Memes, which are presented in the advertisement. The theoretical part defines term Meme and describes its traits and usage. Furthermore, this part specifies the term discourse and its analysis, to which one connects a chapter dedicated to the specialized analysis for a research of commercial fields. The practical part applies the theoretical one to a chosen advertisement campaign, where are searched and described the Memetic phenomena, thanks to the analysis. The chapter ends with a conclusion, which makes a summary about the content of Memes in particular subchapters of the analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
41974
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2016-05-05 |
|
local.subject |
reklama
|
cs |
local.subject |
advertising
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account