Reklama a její vliv na děti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama a její vliv na děti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petr Šafránková, Anna
dc.contributor.author Urbánková, Tereza
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:41:55Z
dc.date.available 2016-11-28T11:41:55Z
dc.date.issued 2015-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37390
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá reklamou a jejím vlivem na děti. V teoretické části obecně popisuje reklamu a její psychologii, dítě jako spotřebitele u vybrané skupiny dětí školního věku od 8 do 15 let a v neposlední řadě se zaměřuje i na mediální výchovu jako formu prevence proti případným neblahým vlivům reklamy. Cílem praktické části je zjistit pomocí dotazníkového šetření, jak děti celkově pohlíží na reklamu a její snahu ovlivnit jejich chování jako spotřebitelů. Jedním z dílčích cílů je dále zjistit, zda se liší porozumění pojmu reklama a její hlavní funkce v závislosti na věku.
dc.format 72 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject psychologie reklamy cs
dc.subject reklama cs
dc.subject mediální výchova cs
dc.subject dítě cs
dc.subject školní věk cs
dc.subject psychology of advertising en
dc.subject advertising en
dc.subject media education en
dc.subject kids en
dc.subject school age en
dc.title Reklama a její vliv na děti
dc.title.alternative Advertisement and its Influence on Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2016-06-02
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis deals with advertising and its influence on children. The theoretical part generally describes advertising and its psychology, children as consumers focusing on school-aged children from 8 to 15 years and lastly it targets media education as a form of prevention against potential negative effects of advertising. The goal of practical part is to determine how children generally sees the ad and its efforts to influence their behaviour as consumers by using a questionnaire. One of the goals is further aimed at finding out different understanding of the concept of advertising, and its main function, depending on age.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41924
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-27
local.subject vliv médií cs
local.subject reklama cs
local.subject děti cs
local.subject media influence en
local.subject advertising en
local.subject children en


Files in this item

Files Size Format View Description
urbánková_2016_dp.pdf 2.737Mb PDF View/Open None
urbánková_2016_op.doc 51Kb Unknown View/Open None
urbánková_2016_vp.docx 20.18Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account