Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice |
Author: |
Škorpíková, Nikol
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a následně analyzovat spokojenost zákazníků se službami společnosti Student Agency. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definována spokojenost zákazníků jako taková, ale také pojmy jako NPS, CRM či CSR. Praktická část poté identifikuje jednotlivé strategie společnosti Student Agency, které podniká směrem k zákazníkům, jejich ohodnocení a percepce zákazníky. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného budoucího vývoje, zlepšení vnímání hodnoty značky Student Agency a spokojenosti zákazníků s jejich službami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37337
|
Date:
|
2015-11-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
D
41844
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account