Rozvoj prosociálního chování dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Kohoutková, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:40Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:40Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37150
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem prosociálního chování dětí předškolního věku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce nabízí teoretická východiska týkající se dítěte předškolního věku a jeho vývojových zvláštností, naplňování potřeb dítěte, morálního a sociálního vývoje dětí předškolního věku, prosociálnosti a prosociálního chování, emocí, emoční inteligence, a empatie. Praktická část je zaměřena na ověření vytvořeného programu zaměřeného na rozvoj prosociálního chování u dětí předškolního věku. Ověření realizovaného programu probíhalo v prostředí mateřské školy. Program byl realizován ve třídě dětí ve věku od 5 do 7 let. Přínos tohoto programu byl vyhodnocován na základě pozorování děti v prostředí mateřské školy před a po realizaci tohoto programu. |
|
dc.format |
68 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
vývoj dítěte
|
cs |
dc.subject |
morální a sociální vývoj
|
cs |
dc.subject |
prosociální chování
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
emoční inte-ligence
|
cs |
dc.subject |
empatie
|
cs |
dc.subject |
preschool
|
en |
dc.subject |
child development
|
en |
dc.subject |
emotional and social development
|
en |
dc.subject |
social behavior
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
emotional intelligence
|
en |
dc.subject |
empathy
|
en |
dc.title |
Rozvoj prosociálního chování dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
The Development of Prosocial Behaviour in Preschool Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2016-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the issue of prosocial behavior preschool children. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part provides theoretical background of preschool age and his developmental traits, meeting the needs of the child, moral and social development of preschool children, sociability and prosocial behavior, emotions, emotional intelligence and empathy. The practical part is focused on verification created a program focused on the development of social behavior in preschool children. Verification program was implemented in the kinder-garten environment. The program was implemented in the classroom of children aged 5 to 7 years. The benefit of this program was evaluated based on the observation of the children in the kindergarten environment before and after implementation of the program. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41624
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-15 |
|
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
emoční inteligence
|
cs |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |
local.subject |
emotional intelligence
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account