Rozvoj prosociálního chování dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj prosociálního chování dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Kohoutková, Pavlína
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:40Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:40Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37150
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem prosociálního chování dětí předškolního věku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce nabízí teoretická východiska týkající se dítěte předškolního věku a jeho vývojových zvláštností, naplňování potřeb dítěte, morálního a sociálního vývoje dětí předškolního věku, prosociálnosti a prosociálního chování, emocí, emoční inteligence, a empatie. Praktická část je zaměřena na ověření vytvořeného programu zaměřeného na rozvoj prosociálního chování u dětí předškolního věku. Ověření realizovaného programu probíhalo v prostředí mateřské školy. Program byl realizován ve třídě dětí ve věku od 5 do 7 let. Přínos tohoto programu byl vyhodnocován na základě pozorování děti v prostředí mateřské školy před a po realizaci tohoto programu.
dc.format 68 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject vývoj dítěte cs
dc.subject morální a sociální vývoj cs
dc.subject prosociální chování cs
dc.subject emoce cs
dc.subject emoční inte-ligence cs
dc.subject empatie cs
dc.subject preschool en
dc.subject child development en
dc.subject emotional and social development en
dc.subject social behavior en
dc.subject emotions en
dc.subject emotional intelligence en
dc.subject empathy en
dc.title Rozvoj prosociálního chování dětí předškolního věku
dc.title.alternative The Development of Prosocial Behaviour in Preschool Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2016-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the issue of prosocial behavior preschool children. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part provides theoretical background of preschool age and his developmental traits, meeting the needs of the child, moral and social development of preschool children, sociability and prosocial behavior, emotions, emotional intelligence and empathy. The practical part is focused on verification created a program focused on the development of social behavior in preschool children. Verification program was implemented in the kinder-garten environment. The program was implemented in the classroom of children aged 5 to 7 years. The benefit of this program was evaluated based on the observation of the children in the kindergarten environment before and after implementation of the program.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 41624
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-15
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject rozvoj osobnosti cs
local.subject emoční inteligence cs
local.subject preschool children en
local.subject preschoolers en
local.subject personality development en
local.subject emotional intelligence en


Files in this item

Files Size Format View Description
kohoutková_2016_dp.pdf 2.305Mb PDF View/Open None
kohoutková_2016_op.doc 52Kb Unknown View/Open None
kohoutková_2016_vp.docx 23.77Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account