Tvorba přírodovědného portfolia jako strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba přírodovědného portfolia jako strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Čecháková, Marie
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:19Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:19Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36923
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je navrhnout a ověřit přírodovědné portfolio sestavené z experimentů a badatelských aktivit k rozvoji přírodovědné gramotnosti u dětí předškolního věku. Bakalářská práce je zaměřena také na ověření a samotnou realizaci těchto aktivit v edukačním procesu mateřské školy a na prvním stupni základní školy. V teoretické části práce poskytuje přehled teoretických východisek z problematiky zkoumání přírodovědného vzdělávání a gramotnosti. V centru pozornosti jsou také možnosti využití dětského portfolia při práci v mateřských školách, ale také soubor experimentů a badatelských aktivit.
dc.format 125 s. (155 209 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přírodovědná gramotnost cs
dc.subject portfolio cs
dc.subject badatelské vyučování cs
dc.subject experiment cs
dc.subject přírodovědné vzdělávání cs
dc.subject scientific literacy en
dc.subject portfolio en
dc.subject inquiry-based education en
dc.subject experiment en
dc.subject science education en
dc.title Tvorba přírodovědného portfolia jako strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách
dc.title.alternative The creation of the science education portfolio as a strategy in science education in kindergartens
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukášová, Hana
dc.date.accepted 2016-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of my bachelor thesis is to design and pilot science education portfolio consisting of experiments and inquiry-oriented activities aiming at developing scientific literacy in kindergarten children. The bachelor thesis also describes the piloting and implementation of the activities in the educational process in kindergartens and at primary schools. In the theoretical part it presents an overview of theoretical concepts related to research into science education and literacy. It deals with possibilities of the use of children' s portfolios at kindergartens and a collection of experiments and inquiry-based activities.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41312
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-26
local.subject mateřské školy cs
local.subject školní pokusy cs
local.subject přírodověda cs
local.subject kindergartens en
local.subject school experiments en
local.subject natural history en


Files in this item

Files Size Format View Description
čecháková_2016_dp.pdf 5.955Mb PDF View/Open None
čecháková_2016_op.docx 20.55Kb Unknown View/Open None
čecháková_2016_vp.docx 17.59Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account