Analýza využití marketingové komunikace v pivovaru Krakonoš, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití marketingové komunikace v pivovaru Krakonoš, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Koubová, Lenka
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:19Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:28Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36388
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketingová komunikace a komunikační mix. Praktická část se zabývá představením pivovaru Krakonoš, s. r. o., popisem a zhodnocením současné komunikační politiky této společnosti. Na tuto část navazují návrhy na zlepšení, které jsou podrobeny rizikové a nákladové analýze. Na základě těchto analýz jsou v závěru práce vybrány nejlepší návhry řešení.
dc.format 63 s., 15 s. obr. příloh
dc.format.extent 1893532
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2015
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject direkt marketing cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertisement en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject sponsoring en
dc.subject personal selling en
dc.subject direct marketing en
dc.title Analýza využití marketingové komunikace v pivovaru Krakonoš, s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of the marketing communication use in the Krakonoš, s.r.o. brewery
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pechek, František
dc.date.accepted 2005-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor project consists of two parts. The definitions of marketing communication and communication mix are explained in the theoretical part. Practical part deals with introduction of the Krakonoš, s. r. o. brewery, description and assessment of the company current communication policy. There are proposals for improvement, which are subject of risk and cost analysis. Best solutions are chosen on a basis of these analyses in the end of my project.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1674
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account