Návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Euroice s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Euroice s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Euroice s.r.o.
Author: Bazalová, Barbora
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Marketingová komunikace je důležitým prvkem marketingové strategie každé firmy. Ať již se jedná o malý, střední či velký podnikatelský subjekt, jehož výrobky či služby jsou nabízeny na trhu. Právě díky marketingové komunikaci se tyto výrobky a služby mohou dostat do podvědomí zákazníků, získat si jejich pozornost a tím v konečném důsledku zaručit prosperitu firmy jako celku. V mé bakalářské práci hodnotím a analyzuji současný stav marketingové komunikace ve firmě Euroice s.r.o. a následně navrhuji komunikační strategii pro nový výrobek této společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36343
Date: 2005-03-14
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 1623


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account