Návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Euroice s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Euroice s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Euroice s.r.o.
Autor: Bazalová, Barbora
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Marketingová komunikace je důležitým prvkem marketingové strategie každé firmy. Ať již se jedná o malý, střední či velký podnikatelský subjekt, jehož výrobky či služby jsou nabízeny na trhu. Právě díky marketingové komunikaci se tyto výrobky a služby mohou dostat do podvědomí zákazníků, získat si jejich pozornost a tím v konečném důsledku zaručit prosperitu firmy jako celku. V mé bakalářské práci hodnotím a analyzuji současný stav marketingové komunikace ve firmě Euroice s.r.o. a následně navrhuji komunikační strategii pro nový výrobek této společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36343
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1623


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet