Image klubu Fléda

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image klubu Fléda

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Richter, David
dc.date.accessioned 2010-07-15T03:22:54Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:15Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3591
dc.description.abstract Image organizace je mnohými českými firmami stále odsouvána na "vedlejší kolej". Není považována za něco, co je možné cíleně vybudovat, ale spíše jako mínění, které vzniká v očích veřejnosti bez možnosti ho nějakým způsobem řídit. Přitom v rámci marketingových komunikací se o tomto pojmu hovoří stále častěji. Pozitivní image je jedna z nejcennějších výhod naší organizace. Čím se odlišujeme od spo-lečnosti z vedlejšího města? Čím od společnosti, která je vedle nás v telefonním seznamu? Není to technickými dovednostmi, schopností prodat nebo velikostí stánku na veletrhu. Je to jednodušší. Nelze ji koupit ani pronajmout, ale je to ta nejcennější výhoda, kterou může naše společnost kdy mít. Je to pozitivní image naší společnosti. Pro organizace poskytující služby má image ještě větší význam než pro organizace nabízející produkty. Spotřebitel či klient dané organizace nemusí být schopen posoudit kvalitu a hod-notu služby, která mu je nabízena a jeho očekávání jsou ovlivňována právě prostřednictvím image dané organizace. cs
dc.format 76 cs
dc.format.extent 822866 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 20.04.2009
dc.subject image cs
dc.subject podniková identita cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject měření image cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject projekty do budoucna cs
dc.subject image en
dc.subject corporate identity en
dc.subject marketing communication en
dc.subject image measurement en
dc.subject research en
dc.subject future projects en
dc.title Image klubu Fléda cs
dc.title.alternative The image of club Fléda en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2007-06-05
dc.description.abstract-translated The image of organization is still put on the side track by many Czech firms. It is not considered to be something what is possible to build deliberately, but more likely an opinion, that rises in the eyes of public without any possibility to manage it somehow. Nevertheless in the terms of marketing communications is this concept spoken more and more often. Positive image is one of the biggest assets of our organization. What makes us different from the organization from other city? What makes us different from the organization next to us in the phone book? It is not about technical skills, ability to sell or the size of a stand on the trade fair. It is easier than that. You can not buy it or rent it, but it is the most valuable asset our company can ever have. It is positive image of our organization. For organizations providing services is image even more important than for organizations offering products. Consumer or client of organization might not be able to judge the quality and the value of service, which is offered to him, and his expectations are influenced just by image of that organization. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4914
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
richter_2007_dp.pdf 803.5Kb PDF View/Open
richter_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
richter_2007_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account