Image klubu Fléda

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Image klubu Fléda

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Image klubu Fléda
Autor: Richter, David
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Image organizace je mnohými českými firmami stále odsouvána na "vedlejší kolej". Není považována za něco, co je možné cíleně vybudovat, ale spíše jako mínění, které vzniká v očích veřejnosti bez možnosti ho nějakým způsobem řídit. Přitom v rámci marketingových komunikací se o tomto pojmu hovoří stále častěji. Pozitivní image je jedna z nejcennějších výhod naší organizace. Čím se odlišujeme od spo-lečnosti z vedlejšího města? Čím od společnosti, která je vedle nás v telefonním seznamu? Není to technickými dovednostmi, schopností prodat nebo velikostí stánku na veletrhu. Je to jednodušší. Nelze ji koupit ani pronajmout, ale je to ta nejcennější výhoda, kterou může naše společnost kdy mít. Je to pozitivní image naší společnosti. Pro organizace poskytující služby má image ještě větší význam než pro organizace nabízející produkty. Spotřebitel či klient dané organizace nemusí být schopen posoudit kvalitu a hod-notu služby, která mu je nabízena a jeho očekávání jsou ovlivňována právě prostřednictvím image dané organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3591
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 20.04.2009
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4914


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
richter_2007_dp.pdf 803.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
richter_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
richter_2007_op.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet