Sociální klima třídy a vzájemná komunikace mezi učitelem a žákem na střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální klima třídy a vzájemná komunikace mezi učitelem a žákem na střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mazánková, Libuše
dc.contributor.author Smrčková, Michaela
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:54Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:54Z
dc.date.issued 2004-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35665
dc.description.abstract Práce popisuje na případové studii vývoj sociálního klimatu ve sledované třídě v průběhu školního roku. Hlavním cílem je zjistit, zda styl vedení učitele a přístupy, které používá, jsou faktory ovlivňující vývoj sociálního klima třídy. Práce je založena na principech kooperativní výchovy, které se vyznačují snahou demokratické a humanistické výchovy a zjišťuje, zda jejich používání přispívá ke zlepšování sociálního klimatu ve sledované třídě a jak tyto principy ovlivní vzájemnou interakci mezi učitelem a studentem.
dc.format 50 s., 20 s. příloh
dc.format.extent 413003
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject kooperativní výchova cs
dc.subject síť sociálních vztahů cs
dc.subject klima školní třídy cs
dc.subject interakce cs
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject cooperative education en
dc.subject social relationship en
dc.subject climate of a school class en
dc.subject interaction en
dc.subject educational communication en
dc.title Sociální klima třídy a vzájemná komunikace mezi učitelem a žákem na střední škole
dc.title.alternative The social climate in a class and the communication between teachers and students at secondary schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nevoránek, Jaroslav
dc.date.accepted 2005-06-21
dc.description.abstract-translated This work describes development of social climate in a school class in course of one academic year on a case study. The objective of this work is investigation whether teacher's approach and leadership affects development of social climate of a class. Investigation is based on principles of cooperative education, which is characterized by tendency to use democratic and human approach to education and is finding, how it improves social climate in a school class and how these principles affects interaction between teacher and students.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. University Institute en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 817
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-04-08
local.subject klima třídy cs
local.subject classroom climate en


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account