Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Adamová, Kateřina
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:51:07Z
dc.date.available 2015-07-24T12:51:07Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34646
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním seniorů. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se zaměřuje na vymezení seniorů, jakožto cílové skupiny, a to z hlediska demografického, socio-ekonomického a biologického. Také je zkoumáno rozhlasové vysílání v České republice, protože výstupem diplomové práce je návrh rozhlasového pořadu zaměřeného na cílovou skupinu seniorů. Ve druhé části pracuji s celou řadou sekundárních dat, realizuji vlastní výzkum, a to jak kvantitativní tak kvalitativní. Poslední projektová část využívá všech zjištěných poznatků z předchozích částí k sestavení rozhlasového produktu včetně jeho komunikační strategie.
dc.format 123 s.
dc.format.extent 2449585
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Senior cs
dc.subject péče o seniory cs
dc.subject socio-ekonomický status cs
dc.subject nákupní rozhodování cs
dc.subject rozhlas cs
dc.subject rozhlasová reklama cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject Senior care en
dc.subject elderly care en
dc.subject socio - economic status en
dc.subject purchasing decisions en
dc.subject radio en
dc.subject radio adver-tising en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu
dc.title.alternative The Consideration Shopping Attitudes of Seniors in a Filling the Radio Product
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis deals with consumer behavior of seniors. The work is divided into three parts: theoretical, practical and project. The first part focuses on the definition of seniors as a target group in terms of demographic, socio - economic and biological. Also examined is broadcasting in the Czech Republic, because the output of the thesis is to design a radio show focusing on the target group of seniors. In the second part I work with a wide range of secondary data, I also conduct my own survey, not only quantitative but also qualitative. The last part of the project uses all the fading from previous parts to buils up a radio product, including irs communications strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40944
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
adamová_2015_dp.pdf 2.336Mb PDF View/Open
adamová_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
adamová_2015_op.doc 158Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account