Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Adamová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:51:07Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:51:07Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34646
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním seniorů. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se zaměřuje na vymezení seniorů, jakožto cílové skupiny, a to z hlediska demografického, socio-ekonomického a biologického. Také je zkoumáno rozhlasové vysílání v České republice, protože výstupem diplomové práce je návrh rozhlasového pořadu zaměřeného na cílovou skupinu seniorů. Ve druhé části pracuji s celou řadou sekundárních dat, realizuji vlastní výzkum, a to jak kvantitativní tak kvalitativní. Poslední projektová část využívá všech zjištěných poznatků z předchozích částí k sestavení rozhlasového produktu včetně jeho komunikační strategie. |
|
dc.format |
123 s. |
|
dc.format.extent |
2449585 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Senior
|
cs |
dc.subject |
péče o seniory
|
cs |
dc.subject |
socio-ekonomický status
|
cs |
dc.subject |
nákupní rozhodování
|
cs |
dc.subject |
rozhlas
|
cs |
dc.subject |
rozhlasová reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
Senior care
|
en |
dc.subject |
elderly care
|
en |
dc.subject |
socio - economic status
|
en |
dc.subject |
purchasing decisions
|
en |
dc.subject |
radio
|
en |
dc.subject |
radio adver-tising
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu |
|
dc.title.alternative |
The Consideration Shopping Attitudes of Seniors in a Filling the Radio Product |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with consumer behavior of seniors. The work is divided into three parts: theoretical, practical and project. The first part focuses on the definition of seniors as a target group in terms of demographic, socio - economic and biological. Also examined is broadcasting in the Czech Republic, because the output of the thesis is to design a radio show focusing on the target group of seniors. In the second part I work with a wide range of secondary data, I also conduct my own survey, not only quantitative but also qualitative. The last part of the project uses all the fading from previous parts to buils up a radio product, including irs communications strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40944
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account