Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu

Show full item record

No preview available
Title: Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu
Author: Adamová, Kateřina
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním seniorů. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se zaměřuje na vymezení seniorů, jakožto cílové skupiny, a to z hlediska demografického, socio-ekonomického a biologického. Také je zkoumáno rozhlasové vysílání v České republice, protože výstupem diplomové práce je návrh rozhlasového pořadu zaměřeného na cílovou skupinu seniorů. Ve druhé části pracuji s celou řadou sekundárních dat, realizuji vlastní výzkum, a to jak kvantitativní tak kvalitativní. Poslední projektová část využívá všech zjištěných poznatků z předchozích částí k sestavení rozhlasového produktu včetně jeho komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34646
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 40944


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
adamová_2015_dp.pdf 2.336Mb PDF View/Open
adamová_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
adamová_2015_op.doc 158Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account