Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu |
Author: |
Adamová, Kateřina
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním seniorů. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se zaměřuje na vymezení seniorů, jakožto cílové skupiny, a to z hlediska demografického, socio-ekonomického a biologického. Také je zkoumáno rozhlasové vysílání v České republice, protože výstupem diplomové práce je návrh rozhlasového pořadu zaměřeného na cílovou skupinu seniorů. Ve druhé části pracuji s celou řadou sekundárních dat, realizuji vlastní výzkum, a to jak kvantitativní tak kvalitativní. Poslední projektová část využívá všech zjištěných poznatků z předchozích částí k sestavení rozhlasového produktu včetně jeho komunikační strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34646
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
40944
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account