Marketingová strategie penzionu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie penzionu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Křikava, Martin
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:51:03Z
dc.date.available 2015-07-24T12:51:03Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34621
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii v cestovním ruchu. Jejím cílem je na základě teoretických východisek, provedených analýz a průzkumu zákaznické spokojenosti navrhnout marketingovou strategii pro konkrétní rodinný penzion tak, aby lépe obstál v konkurenčním prostředí. Práce zkoumá situaci na trhu ubytovacích služeb v daném regionu. Využity jsou analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, přímé konkurence, SWOT a kvantitativní výzkum. Projektová část práce obsahuje návrhy marketingové strategie a konkrétních opatření, které by měly vést ke zvýšení konkurenceschopnosti a zájmu potenciálních zákazníků o služby zkoumaného penzionu.
dc.format 114 s.(158 901 znaků)
dc.format.extent 3069631
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject strategické řízení cs
dc.subject strategický marketingový proces cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject strategic management en
dc.subject strategic marketing process en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject market research en
dc.subject services marketing en
dc.subject marketing objectives en
dc.title Marketingová strategie penzionu
dc.title.alternative Marketing Strategy for a Family Guesthouse
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis deals with marketing strategy in hospitality area. The aim of the work is to set a marketing strategy for a family guesthouse based on theoretical knowledge, carried out analysis and survey of customer satisfaction in order to get by in a competitive environment. Current situation at the hospitality market in selected region is explored and evaluated. There are analysis of external and internal environment, analysis of direct competitors, SWOT analysis and quantitative research undertaken. The project part contains suggestions of marketing strategy and actions that would lead to higher competitiveness and better economic outcome.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40902
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
křikava_2015_dp.pdf 2.927Mb PDF View/Open
křikava_2015_vp.doc 148Kb Microsoft Word View/Open
křikava_2015_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account