Marketingová strategie penzionu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie penzionu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie penzionu
Autor: Křikava, Martin
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii v cestovním ruchu. Jejím cílem je na základě teoretických východisek, provedených analýz a průzkumu zákaznické spokojenosti navrhnout marketingovou strategii pro konkrétní rodinný penzion tak, aby lépe obstál v konkurenčním prostředí. Práce zkoumá situaci na trhu ubytovacích služeb v daném regionu. Využity jsou analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, přímé konkurence, SWOT a kvantitativní výzkum. Projektová část práce obsahuje návrhy marketingové strategie a konkrétních opatření, které by měly vést ke zvýšení konkurenceschopnosti a zájmu potenciálních zákazníků o služby zkoumaného penzionu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34621
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40902


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
křikava_2015_dp.pdf 2.927Mb PDF Zobrazit/otevřít
křikava_2015_vp.doc 148Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
křikava_2015_op.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet