Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Žídek, Ondřej
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:27Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:27Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34414
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je hodnocení kvality prodeje v oblasti služeb. Teoretická část práce je věnována marketingu služeb, jejich kvalitě a mystery shoppingu jako takovému v celé své šíři. Právě mystery shopping je hlavní součástí této bakalářské práce. V praktické části bakalářské práce se autor zabývá samotným mystery shoppingem v telekomunikačním odvětví u společnosti Vodafone Czech Republic a.s. a prezentuje vý-sledky výzkumu. V závěru práce je uveden seznam návrhů a zlepšení, která mohou vést ke zvýšení kvality poskytovaných služeb.
dc.format 56 s., 74 548 znaků
dc.format.extent 1986939
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mobilní telefon cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject operátor cs
dc.subject prodejna cs
dc.subject služba cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject Vodafone cs
dc.subject mobile phone en
dc.subject mystery shopping en
dc.subject operator en
dc.subject store en
dc.subject service en
dc.subject satisfaction en
dc.subject Vodafo-ne en
dc.title Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
dc.title.alternative Mystery Shopping of Vodafone in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2015-05-22
dc.description.abstract-translated The main focus of my thesis is the evaluation the sales in a certain segment of services. The theoretical part is devoted to defining terms as marketing of services and their quality, and also to mystery shopping, which is the main part of this thesis. The practical part is focused on the real results of mystery shopping at Vodafone Czech Republic stores. It also presents results from a research conducted as a part of this thesis. Finally, the conclusion presents a list of improvements that would lead to the higher quality of services provided by Vodafone.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40591
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
žídek_2015_dp.pdf 1.894Mb PDF View/Open
žídek_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
žídek_2015_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account