Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Autor: Žídek, Ondřej
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je hodnocení kvality prodeje v oblasti služeb. Teoretická část práce je věnována marketingu služeb, jejich kvalitě a mystery shoppingu jako takovému v celé své šíři. Právě mystery shopping je hlavní součástí této bakalářské práce. V praktické části bakalářské práce se autor zabývá samotným mystery shoppingem v telekomunikačním odvětví u společnosti Vodafone Czech Republic a.s. a prezentuje vý-sledky výzkumu. V závěru práce je uveden seznam návrhů a zlepšení, která mohou vést ke zvýšení kvality poskytovaných služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34414
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40591


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žídek_2015_dp.pdf 1.894Mb PDF Zobrazit/otevřít
žídek_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
žídek_2015_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet