Propagace festivalu SychrovFest

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace festivalu SychrovFest

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Sušická, Iva
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:18Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:18Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34360
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je analýza propagace festivalu SychrovFest, která se ode-hrávala od července do srpna roku 2014. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje definici marketingových komunikací a termínů s nimi spojených, které jsou dále v práci využívány. V praktické části jsou rozebrány jednotlivé části marketingové komunikace SychrovFestu, ale i organizační stránka projektu. Hlavní část pak tvoří jednotlivé analýzy a výzkum, jejichž výsledky jsou shrnuty spolu s doporučeními pro zlepšení do dalšího ročníku v závěru praktické části.
dc.format 64 s. (86 874 znaků v.m.)
dc.format.extent 3908798
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject středověký turnaj cs
dc.subject SychrovFest cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject event marketing en
dc.subject medieval tournament en
dc.subject SychrovFest en
dc.title Propagace festivalu SychrovFest
dc.title.alternative Promotion of the Festival SychrovFest
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is to analyze the propagation of SychrovFest festival, which took place from July to August 2014. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains the definition of marketing communications and terms associated with them, which are then used in the work. The practical part is focused on different parts of the marketing communication of SychrovFest, but also the organizational aspect of the project. The main part comprises individual analyzes and research, the results of which are summarized together with recommendations for improvements for the next year at the end of the practical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40532
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-17


Files in this item

Files Size Format View
sušická_2015_dp.pdf 3.727Mb PDF View/Open
sušická_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
sušická_2015_op.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account