Propagace festivalu SychrovFest
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Sušická, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:18Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:18Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34360
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je analýza propagace festivalu SychrovFest, která se ode-hrávala od července do srpna roku 2014. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje definici marketingových komunikací a termínů s nimi spojených, které jsou dále v práci využívány. V praktické části jsou rozebrány jednotlivé části marketingové komunikace SychrovFestu, ale i organizační stránka projektu. Hlavní část pak tvoří jednotlivé analýzy a výzkum, jejichž výsledky jsou shrnuty spolu s doporučeními pro zlepšení do dalšího ročníku v závěru praktické části. |
|
dc.format |
64 s. (86 874 znaků v.m.) |
|
dc.format.extent |
3908798 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
středověký turnaj
|
cs |
dc.subject |
SychrovFest
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
medieval tournament
|
en |
dc.subject |
SychrovFest
|
en |
dc.title |
Propagace festivalu SychrovFest |
|
dc.title.alternative |
Promotion of the Festival SychrovFest |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is to analyze the propagation of SychrovFest festival, which took place from July to August 2014. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains the definition of marketing communications and terms associated with them, which are then used in the work. The practical part is focused on different parts of the marketing communication of SychrovFest, but also the organizational aspect of the project. The main part comprises individual analyzes and research, the results of which are summarized together with recommendations for improvements for the next year at the end of the practical part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40532
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account