Propagace festivalu SychrovFest
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagace festivalu SychrovFest |
Autor: |
Sušická, Iva
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Předmětem této bakalářské práce je analýza propagace festivalu SychrovFest, která se ode-hrávala od července do srpna roku 2014. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje definici marketingových komunikací a termínů s nimi spojených, které jsou dále v práci využívány. V praktické části jsou rozebrány jednotlivé části marketingové komunikace SychrovFestu, ale i organizační stránka projektu. Hlavní část pak tvoří jednotlivé analýzy a výzkum, jejichž výsledky jsou shrnuty spolu s doporučeními pro zlepšení do dalšího ročníku v závěru praktické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34360
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
40532
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet