Analýza konkurenceschopnosti pizzerie PIZZABURGER

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti pizzerie PIZZABURGER

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Vaňhara, David
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:46:56Z
dc.date.available 2015-07-24T12:46:56Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33769
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá otázkou konkurenceschopnosti pizzerie PIZZABURGER sídlící ve Zlíně. Cílem teoretické částí této bakalářské práce je zpracovat poznatky z oblastí zabývajících se konkurenceschopností, především tedy z marketingu. Cílem praktické části je využít těchto znalostí k prozkoumání konkurenceschopnosti pizzerie. Do analyzování je zahrnuto dotazníkové šetření, jeho vyhodnocení a využití konkrétních marketingových nástrojů: SWOT analýzy, PEST analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Z důvodu potřeby vyhodnocení stávající nabídky pizzerie, byla také použita BCG matice. Bakalářská práce obsahuje návrhy a doporučení ke zlepšení současného stavu konkurence-schopnosti pizzerie PIZZABURGER a jejich finanční vyčíslení.
dc.format 81 s. (112 114)
dc.format.extent 4065545
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's model of five competitive forces en
dc.subject Boston matrix en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti pizzerie PIZZABURGER
dc.title.alternative Competitive Analysis of Pizzeria PIZZABURGER
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2015-06-03
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis aims to scrutinize competitiveness of the pizzerie PIZZABURGER, which is situated in Zlín. The purpose of the theoretical part is to elaborate knowledge from the area of competitiveness, primaly from marketing. The target of the practical part is to use this knowledge for ascertaining the competitiveness of the pizzerie. The analysis consists of a questionnaire, its evaluation and usage of certain marketing tools: SWOT analysis, PEST analysis and Porter's model of five competitive forces. On account of the need to assess the current offer of the pizzeria, the Boston matrix is also used. The bachelor the-sis consists of proposals and recommendations to enhance the present state of the competi-tiveness of the pizzerie PIZZABURGER, and it's finnacial quantification.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39607
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
vaňhara_2015_dp.pdf 3.877Mb PDF View/Open
vaňhara_2015_vp.docx 22.5Kb Microsoft Word 2007 View/Open
vaňhara_2015_op.docx 23.88Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account