Sebepojetí adolescentů z neúplných rodin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sebepojetí adolescentů z neúplných rodin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Šašinová, Denisa
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:27Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:27Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33409
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá sebepojetím a sebehodnocením adolescentů z úplných a neúplných rodin. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, mezi které patří sebepojetí, období adolescence, úplná a neúplná rodina. Sebepojetí se utváří v primární skupině, což je rodina. Bakalářská práce tedy v praktické části zkoumá, zda a jaký má dopad na sebepojetí adolescentů rodina neúplná. Výsledků docílí následným srovnáním výpovědí adolescentů, kteří žijí v úplné rodině a výpovědí adolescentů z neúplné rodiny. Na závěr poukáže na možnosti využití intervence sociálního pedagoga.
dc.format 52 s. (73 409 znaků)
dc.format.extent 2094405
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sebepojetí cs
dc.subject sebehodnocení cs
dc.subject období adolescence cs
dc.subject úplná a neúplná rodina cs
dc.subject self- concept en
dc.subject self-rating en
dc.subject the period of adolescence en
dc.subject complete and incomplete family en
dc.title Sebepojetí adolescentů z neúplných rodin
dc.title.alternative Self-Concept of Adolescents from Single-Parent Families
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Petr Šafránková, Anna
dc.date.accepted 2015-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the self-concept and self-rating of adolescents from two-parent and single-parent families. The theoretical part defines basic concepts, which inc-ludes self-concept, the period of adolescence, complete and incomplete family. Self-concept is formed in the primary group, which in this scenario is the family. In practical part, the thesis examines the over all impact an incomplete family may or may not have on an adolescent's self-concept. The results are obtained by comparing testimony from adol-escents who live in a two-parent family and those from a single-parent family. In conclusi-on, the study points to the possibility of using intervention by social pedagogue.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 39097
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-29
local.subject neúplná rodina cs
local.subject rozvoj osobnosti cs
local.subject výchova dítěte cs
local.subject single-parent family en
local.subject personality development en
local.subject child rearing en


Files in this item

Files Size Format View
šašinová_2015_dp.pdf 1.997Mb PDF View/Open
šašinová_2015_vp.docx 21.53Kb Microsoft Word 2007 View/Open
šašinová_2015_op.docx 20.26Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account