Motivace k prosociálnímu chování u dětí mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace k prosociálnímu chování u dětí mladšího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Poulíčková, Štěpánka
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:25Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:25Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33390
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o motivaci dětí k prosociálnímu chování a vzájemné sociální komunikaci. Jejím cílem je zjistit, jaká determinace motivace u dětí převládá a co ji ovliv-ňuje. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, jako je motivace, autoregulace, komunikace a prosociální chování. Ty jsou pak dány do souvislosti s vývojovými specifi-ky dítěte mladšího školního věku. Praktická část bakalářské práce vychází z poznatků au-todeterminačních teorií a autoregulace prosociálního chování. K dosažení cíle výzkumu práce využívá kvantitativního přístupu formou dotazníkového šetření.
dc.format 74 s., 6 s. příloh
dc.format.extent 2275820
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cs
dc.subject autoregulace cs
dc.subject mladší školní věk cs
dc.subject prosociální chování cs
dc.subject sociální komunikace cs
dc.subject autodeterminační teorie cs
dc.subject motivation en
dc.subject self-regulation en
dc.subject younger school age en
dc.subject prosocial behaviour en
dc.subject social communication en
dc.subject self-determination theory en
dc.title Motivace k prosociálnímu chování u dětí mladšího školního věku
dc.title.alternative Motivation for Prosocial Behavior in Children of Younger School Age
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jakešová, Jitka
dc.date.accepted 2015-06-09
dc.description.abstract-translated The thesis deals with childern´s motivation for prosocial bahaviour and peer social communication. The aim is to determine the prevailing motivation of children and how it is influenced. Theoretical part defines basic concepts such as motivation, self-regulation, comunication and prosocial behaviour. These are then correlated with the developmental specificity of a child of a younger school age. The practical part is based on self-knowledge theory and self-determinative theory of prosocial behaviour. A quantitative approach through a questionnaire survey is used to achieve the objectives of the research work.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 39074
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-22
local.subject děti mladšího školního věku cs
local.subject sociální komunikace cs
local.subject younger school age children en
local.subject communication en


Files in this item

Files Size Format View
poulíčková_2015_dp.pdf 2.170Mb PDF View/Open
poulíčková_2015_vp.docx 22.81Kb Microsoft Word 2007 View/Open
poulíčková_2015_op.pdf 250.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account