Využití odměn a trestů ve výchově dětí předškolního věku v rodině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití odměn a trestů ve výchově dětí předškolního věku v rodině

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Nevařil, Roman
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:21Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:21Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33368
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem "Využití odměn a trestů ve výchově dětí předškolního věku v rodině" se věnuje odměnám a trestům v rodinné výchově. Zjišťuje, jakým způsobem rodi-če využívají odměny a tresty. V teoretické části jsou popsány odměny a tresty, jejich druhy a důvody trestání. Následuje objasnění výchovy, výchovných stylů a převzetí výchovy z původní rodiny. Je zakončena popisem vývojového období předškolního věku. Praktická část prezentuje výsledky výzkumu, který byl realizován pomocí dotazníků. Zjišťuje jaké odměny a tresty jsou ve výchově nejužívanější, a jak si je výchova podobná s výchovou předešlé generace.
dc.format 82 s. (94 388 znaků)
dc.format.extent 2688457
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject odměna cs
dc.subject trest cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject výchova cs
dc.subject rodina cs
dc.subject reward en
dc.subject punishment en
dc.subject preschool aged en
dc.subject education en
dc.subject family en
dc.title Využití odměn a trestů ve výchově dětí předškolního věku v rodině
dc.title.alternative The Usage of Rewards and Punishments in Family Upbringing of Preschool Age Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jakešová, Jitka
dc.date.accepted 2015-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis titled "The application of rewards and punishments in the upbringing of preschool-aged children in the family" deals with rewards and punishments in family upbringing. It identifies the ways parents utilise rewards and punishments. The theoretical part describes rewards and punishments, their forms and reasons for punishment. This is followed by the clarification of upbringing, upbringing styles and the adoption of upbring-ing practices from the original family. It concludes with a description of the preschool-age developmental period. The practical part presents the results of research that was carried out by means of questionnaires. It identifies the forms of rewards and punishments utilised in upbringing most frequently and the similarities with the upbringing practices of the pre-ceding generation.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 39043
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-30
local.subject odměny a tresty cs
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject rodinná výchova cs
local.subject výchovný styl v rodině cs
local.subject rewards and punishments en
local.subject preschool children en
local.subject preschoolers en
local.subject family education en
local.subject parenting style en


Files in this item

Files Size Format View
nevařil_2015_dp.pdf 2.563Mb PDF View/Open
nevařil_2015_vp.docx 20.96Kb Microsoft Word 2007 View/Open
nevařil_2015_op.pdf 300.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account